środa, 14 sierpnia 2013

Przepraszam ; c

  Przepraszam Was, że nie dodaję rozdziałów, ale :
 1. Przyjechała kuzynka już dawno i zawsze kiedy próbuję pisać rozdział to ona zawsze się pyta ,, Z kim tak namiętnie piszesz ". A tak mówi dlatego, bo zawsze kiedy widzę ją pisze z kimś na telefon pisze to zawsze się jej tak pytam i pamiętajcie nigdy się z kogoś nie naśmiewać z kogosz, bo potem ona będzie.
2. Rozładował mi się laptop, a ładowarka zepsuta i nie wiem kiedy nową dostanę ; c ( A teraz piszę z telefonu )
A teraz dobre wiadomości :
1. Kuzynka pojechała już do Niemiec.
2. Mam pomysł na całe opowiadanie ;]. Powiem tylko o Leonecie i o dwóch sprawach. Leonetta będzie do 40 rozdziału i na końcu sezonu, będzie Brytyjki X- faktor i kapela rockowa gdzie jeden z bohaterów będzie występować + może być troche zmieniony prolog. A! Bym prawie zapomniałam u mnie będę pisać z perspektywy wielu bohaterów,  w rozdziale będzie KAŻDEGO bohatera perspektywa ( więc będą długie rozdziały, jak będę mniała pomysł na każdego, ale się postaram ). U mnie będzie jakby 3 sezon no i każdy ( oczywiście młodzieżowy ) ma po 19 lat. Ja tylko nie wiem czy to prawda, że Gérman oświadczy się Angie na końcu sezonu, ale u mnie tak ( nawet gdy jest za Angie i Pablem ) i to chyba wszystko ^^ Przepraszam za błety i za zapomniane słowa, ale piszę  z telefonu, a mi trudno się pisze na telefonie.
To wszystko 
Do widzenia
Wasza Myszka ♥

 

1 komentarz: