sobota, 17 sierpnia 2013

Rozdział I ,, Nowa znajoma "


***Violetta***
     Idę sobie chodnikiem i zauważyłam, że na tej ulicy każdy dom jest taki sam, a nasz się wyróżnia...
     Szłam, szłam i zobaczyłam Leóna co rozmawia z jakąś dziewczyną, i się śmieli. Serce mi zaczęło boleć, ale zawsze jest jakieś wytłumaczenie. Podeszłam do chłopaka i zakryłam jego oczy swoimi dłońmi. Dotknął je i odwrócił się.
 - Cześć. - rzekł do mnie i pokazał rząd swoich biały jak śnieg zębów.
 - Hej. - odpowiedziałam też uśmiechnięta.
 - Gdzie są moje maniery. Violu to jest Nicola , Niki to jest Violetta.
 - Witaj Violetta, mów mi Niki. - odparła i podała rękę, a ja ją ucisnełam serdecznie. Uśmiechnęła się i w tedy zobaczyłam, że nosi metalowy aparat na zęby. Ładna jest i to bardzo.
 - Co tutaj stoimy chodźmy na lody. Ja stawiam ! - oznajmił wesoły León i pociągnął mnie i Niki do budki z lodami.
***Marco***
   Siedzę w domu i oglądam jakiś film, który jest bardzo nudny.
   Usłyszałem dzwonek do drzwi, a mi się tak bardzo nie chcę, jak znając życie to mama otworzy, więc ja nie muszę się wysilać.
 - Witaj. Marco jest w swoim pokoju. - usłyszałem głos mamy i znów ktoś do mnie przyszedł.
 Już ten tajemniczy gość był przy drzwiach od mojego królestwa, a ja w tym samym czasie udałem, że śpię.
   Ta osoba usiadła koło mnie i szepnęła coś do mojego ucha, w tedy usłyszałem ten melodyjny głos mojej dziewczyny. Od razu wstałem i przytuliłem ją do siebie.
 - Cześć Fran. - odparłem i w tym samym czasie pocałowałem ją w policzek.
 - Witaj mój śpioszku. - szepnęła mi do mojego ucha.
 *** Angie ***
  Siedziałam w kuchni i jadłam sałatkę co Olga przyszykowała, w tej samej chwili przyszedł mój narzeczony.
 - Smacznego Angie. - rzekł i pocałował mnie w policzek, a ja mu odpowiedział cichym Dziękuję. - Ramallo chodź już, bo za chwile się spóźnimy. - krzyknął i znów czeka na mnie samotny wieczór...




Pierwszy rozdział już skończony. Mam nadzieje, że się podobał, w następnym rozdziałe będzie z perspektywy Leóna, Ludmiły, Maxi i Cami. Wiem jak to wszystko już ułożę. Wiem... Wiem... Nowa postać. Powiem tylko, że ona miała być dopiero w 60 rozdziale, ale jest to chyba za długo xD A ten rozdział dedykuję Kornelia80 za pierwszy komentarz. Uwierz mi tak się jarałam tym komentarzem xD
A ten rozdział pisał z piosenką BigBang HaruHaru ciągle tej piosenki słucham, bo moja siostra musi zawsze mnie wkręcić z jakąś piosenką ;/ Wieczorem może być następny rozdział.

 
Pa Misiaku ;*
Wasza Myszka ♥
 
 


  

8 komentarzy:

  1. Rozdział, oczywiście bardzo mi się spodobał. Mówiłam już, że podoba mi się Twój styl pisania? Jeśli tak, to usłyszysz, ( a raczej przeczytasz) to po raz kolejny! :D
    Bardzo dziękuję za dedykację. Czekam na kolejny rozdział, oraz zapraszam do siebie : violetta-and-her-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział, oczywiście bardzo mi się spodobał. Mówiłam już, że podoba mi się Twój styl pisania? Jeśli tak, to usłyszysz, ( a raczej przeczytasz) to po raz kolejny! :D
    Bardzo dziękuję za dedykację. Czekam na kolejny rozdział, oraz zapraszam do siebie : violetta-and-her-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phi, dodało mi się dwa razy. -.-
      Przepraszam za ten mały spam w komentarzach! :D

      Usuń
  3. Rozdział jest w porządku, a odpowiesz na kilka pytań? 1: Czy lubisz Violette (bohater) 2: Ulubiony paring ?. 3: Czy lubisz Diego w serialu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubiona piosenka z Violtty ? Z kim ma być Viola ?

      Usuń
    2. Kogo głos Ci się najbardziej podoba ?

      Usuń
    3. Ulubiona postać z Violetty

      Usuń
  4. Zapraszam do mnie http://violetta-opowiadanie1.blogspot.com/
    p.s super blog!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń