środa, 10 lipca 2013

Prolog ,, Miłość... Pasja... Muzyka... "

 Na początku kilka słów... Otóż teraz będę pisać tylko perspektywy Violetty. Na tyle =). Zapraszam  do czytania.
*
Chodzę sobie wąską ścieżką i patrzę jaki kolorowy jest ten świat... Słyszę koncert natury... Ćwieki ptaków... szumy drzew... stukanie o korę drzewa... zwierzęta... i wiele innych... Myślałam, że kiedyś będę tylko wiecznie się nudzić do domu, bo tato mnie nie wypuści, a teraz? Teraz wreszcie mogę żyć! Mam miłość... Pasję... muzykę... To właśnie ja!
 
 
Zbyt krótki ;/ Myślę tak, ale próbowałam jak najpiękniej go napisać, ale dalej nie wiedziałam co. xD
 
Dobranoc ;*
Wasza MySzKa ♥
 
 
 
 
 
Nie  co żarcik ; D Nie idę spać o 21:35 :D
 
Do widzenia.
Wasza Myszka ♥

4 komentarze:

  1. To nic, że krótki. Za to, jest dobrze napisany.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S - Caxi, czy Naxi?

      Usuń
    2. Dla mnie jest to obojętne, ale macie ankietę przy boku.

      Usuń
  2. Piękne! Cudownie!
    A nie ważne, że krótki, ważne, że jest!
    Czekam na next!
    Jesteś na mojej liście na blogu!

    OdpowiedzUsuń