piątek, 16 sierpnia 2013

Dobra wiadomość ;*

Jak wskazuje tytuł to mam dobrą wiadomość ! Misiaczki moje jutro o 8 ma mój wujek przywieźć ładowarkę do laptopa ; p Co chciałam jeszcze napisać... A ! Moje rozdziały mogą często mnieć dwie części,  bo te rozdziały będą długie i będę própować stawiać 1 i 2 część w tym samym dniu gdzieś rano lub popołudniu i wieczorem. A dzisiaj grałam simsy na komputerze ( tak mam w domi laptop i komputer, ale komputer jest tylko do grania i tam nie ma internetu ; ( ) i przyjechała ciocia z kuzynką * która ma 3 lata* , i mama poszła z ciocią  po walizke, a kuzynke mi, a ja w tedy tworzyłam nową rodzine, dochodzimy do psa, i nie wiedziałam jak nazwać psa, a chciałam, żeby ją nie nudzić to napisałam piersze lepsze imię, a te imię brzmiało " Diego " xD  Więc w rodzinieam biało-czarnego Diego, a tak z innej beczki podoba Wam się imię " Diego "?  Jakbyście chcieli to mogę pokazać rodzine, którą w stworzyłam.
Muszę kończyć Misiaki.
Dobranoc ;*
Wasza Myszka  ♥

 Ps: Przepraszam za błędy, ale piszę na telefonie. 

1 komentarz:

  1. Pies Diego? xD
    Mi się bardzo podoba imię Diego :D
    Nie mogę doczekać si rozdziału!

    OdpowiedzUsuń